När allt känns grått och trist

Då gäller det att boosta med lite inspiration, youtube är fylld av fina ritter så här bjuder jag på några.

https://www.facebook.com/video.php?v=842686912492090&set=vb.132871230140332&type=2&theater

Länken går till en video från årets AQHA World Show kval, en riktigt fin runda.






Iallafall jag vill ut och träna när jag surfat runt på Youtube. Måste bara bestämma vilken häst jag ha som tävlingskompis nästa år. Shamir har jag lovat att vi är färdiga med att flänga land och rike runt, SM:et var vår sista tävling tillsammans även om han har mer att ge så avslutar vi med iår. Mina elever kommer få chansen att lära av honom på tävlingsbanorna men då räcker det med de tävlingar vi har här omkring. Får se hur Chanties ben ser ut på återbesöket den 10:e om det bli hon som får bli min tävlingspartner eller nån annan.

Kommentera här: