Nedräkning till årets första tävling

Så nu närmar vi oss årets första tävling, huvudet snurrar på högvarv och jag försöker komma ihåg att skriva ner allt som ska göras och packas med. För även om det är hemma klubben som har tävlingen så är det 13 mil enkel resa så jag vill helst inte glömma någon låda med grejer hemma. Nog för att vi börjar ha viss rutin på packande och allt runt omkring efter snart 10 års tävlande, men det är alltid ett visst orosmoment att nått ska glömmas. Tidigare år har jag dessutom varit bortskämd med att ha systrar hemma tidigare än mig på fredag kvällarna som styrt upp tvättandet och packande så jag har fått komma till i princip färdigt stall när jag slutat jobba. Nu får jag förlita mig på att jag är tillräckligt duktig på att skriva listor och komma ihåg att lägga fram grejer så får tjejerna fixa resten själva.
Så här ser mitt vardagsrum ut dagarna innan tävling...

Kommentera här: