Låg säsong på bloggen...

... då är det oftast fullt upp i verkligheten. Lägger man sen till internetuppkoppling som är som den var för 15 år sen så blir resultatet en blogg som går på tomgång.
En bildbomb från sommaren får vänta till att hästarna flyttat hem igen och för ladda upp bilder via 2G-nätet har jag inte ork med.

Förra veckan hade jag packat kläder för varmt väder då var det kyligt och jag gick om kring och frös. Plockade tom fram långkalsongerna ett tag. Den här veckan när jag tog med mig varmare kläder är det också varmt ute, jaja svettas lite istället då. Men perfekt torkväder är det så förhoppningen är att kunna bala det sista höet ute på åkern vilket sparar massa jobb och tid. :)

Siestan fortsätter för ridlägergänget tills ikväll då vi ska ut och rida. Vägrar rida när det är 30 grader i solen hästarna mår inte bra av det heller så vi tar det lugnt tills solen börjar gå ner.

Kommentera här: